sobota, 20 czerwca 2020

Czas na tumblr

Spokojnie! Nie zmieniam adresu bloga. Ten adres będzie cały czas dostępny, ale na moim drugim blogu w serwisie tumblr będą pojawiały się głównie posty z muzyką, cytatami, wierszami i zdjęciami.
Dlatego zapraszam do odwiedzania tego bloga jak i tego drugiego na tumblr. :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. U mnie można powiedzieć ostatnio jest w miarę ok.
Mam terapię na Skypie z Panią Psycholog. Z kolei z Panią Psychiatrą miałem kilka razy telefoniczną wizytę. Ale już wkrótce wracamy do normalnego trybu.
Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej... po prostu boję się wychodzić z domu i jechać gdzieś dalej.
Wiem, że tak się nie da cały czas. Jednak strach jest niestety mocny.
Mimo wszystko wizyta już umówiona, to pojadę. Może mi to ostatecznie dobrze zrobi.
Staram sobie wmawiać, że wszystko jest po coś i że muszę zwalczać swoje lęki.
Niestety... to nie zawsze działa. Czasem strach i lęk są silniejsze ode mnie.
A jak Wy radzicie sobie ze swoimi lękami, strachami? Napiszcie w komentarzu.
Może komuś się to przyda, może komuś pomoże. Sam bym chętnie poczytał o Waszych sposobach na radzenie sobie z lękami, ze stresem, ze strachem.
A na koniec podaję link do mojego drugiego bloga

https://schizofrenikjestmartwy.tumblr.com/

Pozdrawiam, zapraszam i do przeczytania w następnym poście.
Grzesiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz