niedziela, 20 grudnia 2020

A ja chcę do Japonii

Zastanawiałem się ostatnio gdzie byłem i gdzie chciałbym być.
Byłem m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Turcji, USA. Może gdzieś jeszcze... może coś pominąłem.
Mam takie marzenie teraz, żeby wybrać się do Japonii.
Jeśli ktoś z Was był, to bardzo bym prosił żeby pisać w komentarzach Wasze relacje z Japonii i o Japonii.
Chciałbym również nauczyć się języka japońskiego.
Myślę, że wrócę jeszcze w którymś z postów do Kraju Kwitnącej Wiśni.
A póki co... wklejam pod spodem zdjęcia takiego prezentu, który dostałem od koleżanki, która w Japonii była. To taka zawieszka na telefon komórkowy.



Natomiast pod spodem zdjęcia obrazu z moim imieniem. Na pierwszym (tym dłuższym) po japońsku. Na drugim jest z kolei po chińsku. Mój tata mi przywiózł z Chin (to krótsze).


Grzesiek

1 komentarz:

  1. Cześć. Też zamierzam wyjechać do Japonii, przyciąga mnie głównie jej kultura. Chciałbym odwiedzić m.in wyspę kotów, a jeśli się da zostać dłużej w tym kraju. Fajny blog. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń